دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1402 - 07:36

بازی‌های آسیایی هانگژو| ثبت نخستین مدال کایاک دونفره مردان/ کانوی دونفره ۵۰۰ نفره مردان برنزی شدند

بازی‌های آسیایی هانگژو| ثبت نخستین مدال کایاک دونفره مردان  کانوی دونفره ۵۰۰ نفره مردان برنزی شدند
در ادامه رقابت‌های فینال آب‌های آرام در کایاک دونفره و کانوی دونفره ایران صاحب مدال برنز شد.
کد خبر : 870975

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز با برگزاری روز نخست مسابقات فینال در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ دنبال شد. پیمان قویدل و سپهرساعتچی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از تایلند، ازبکستان، قزاقستان، چین، کره، قرقزستان، سنگاپور و عراق به آب زدند. ساعتچی و قویدل در این رقابت و با زمان ۱:۳۹.۲۹۱ دقیقه صاحب مدال برنز شدند و نخستین مدال ایران آب‌های آرام ایران در کایاک دونفره مردان را در کارنامه خود ثبت کردند. در این رقابت نمایندگان چین و کره مدال‌های طلا و نقره را به دست آوردند.

کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان ایران برنزی شد

در ادامه رقابت‌های فینال آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز عادل مجللی و کیا اسکندانی در آخرین رقابت نمایندگان کشورمان در روز نخست فینال‌های مسابقات آب‌های آرام بازی‌های آسیایی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان به مصاف رقبا رفتند.
مجللی و اسکندانی در مصاف با حریفانی از اندونزی، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره، ویتنام و هند با زمان ۱:۵۷.۸۸۲ دقیقه سوم شدند و مدال برنز رقابت‌ها را به دست آوردند. در این ماده قایقرانان قزاقستان و ژاپن اول و دوم شدند. این مسابقات فردا با برگزاری ۶ رقابت فینال دیگر در هانگژو ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته